Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. február 2., vasárnap

Kritika: Mától tegnapig...

Sziasztok, ismét egy kritikával érkezem. 

FIGYELEM: Ez a kritika az én véleményem, nem az a szándékom vele, hogy valakit megbántsak. Ha mégis így történne, azt nagyon sajnálom.


Ezt Nici Montis kérte tőlem, a blog: Mától tegnapig...

(a fejlécről nem tudok képet berakni, mert nincsen )

Kinézet: Érdekes. Nem az a fajta, amiről az ember egyből eldönti, hogy ezt a szót most jó, vagy rossz értelemben lehet használni. Nem sűrűn találkozni olyan blogokkal, amiknek nincs fejlécük, és az elrendezés és különleges. Ha szeretnéd így hagyni - márpedig sejtem, hogy szeretnéd, hiszen a design-t, ahogy láttam, úgy készítette valaki - javaslom, hogy, legalábbis, ha tudsz, piszkálj bele icipicit a betűtípusokba, legalább a címébe, és a modulcímekbe. Lehetne olyan, mint fölül az oldalaknál. A kinézethez sorolom a chatet is, amin mindenképpen alakítanék a Te helyedben. Semmiképpen ne kék legyen az alap betűszín, hanem inkább bordó vagy piros. Én kipakolnám azt is oldalra, szerintem fölösleges külön aloldal neki. Kicsit zavaró, vagy legalábbis eltér a megszokottól, hogy ekkora nagy, ilyen széles és hosszú. De, hangsúlyozom, hogy mindenképpen változtasd meg a kéket pirosra/bordóra
Összesen: 15/14

Írás: Tulajdonképpen csak a prológus van fent, így az alapján kell megítélnem, hogy hogy írsz. A válaszom: jól. Nincsenek helyesírási hibák - eddig -, szép jelzőket és hasonlatokat használsz, ezekkel pedig élvezhetővé válik a szöveg. Örülök annak is, hogy sorkizárttal írsz. A témaválasztásod - ahogy a design - érdekes. Sok TVD- fanfic akad, de ilyen szerintem egy sincsen a tiéden kívül. Nem tudom, az emberek ezt hogy fogadják, bár nálad nincs probléma, szóval kíváncsi vagyok, mi lesz ebből. 
Az írást nem pontoznám, mert még nem nagyon van mit. 

Összesítés: (a lehetséges) 15-ből 14 pont. 


További jó blogolást kívánok, remélem hasznát veszed szerény véleményemnek. 

Pussz:                 

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése