Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. április 22., kedd

Kritika: Stay Strong

Hi Everybody! 
A tavaszi szünet vége felé (brühühü) megérkeztem egy kritikával. Sajnálom, amiért a szünet alatt meglehetősen passzív voltam, de mentségemre szóljon, hogy a napokban géphez kerülnöm a lehetetlenséggel volt határos. De! Sikerült, úgyhogy íme:


Eszti - Stay Strong

FIGYELEM: Ez a kritika az én véleményem, nem az a szándékom vele, hogy valakit megbántsak. Ha mégis így történne, azt nagyon sajnálom.

 
Kinézet: Mivel a design nagy része Melissa munkája, csak a fejlécről és a betűtípusokról eshet pár szó, bár az előbbiről sem sok, hiszen azt sem Te készítetted. Mindenesetre a lány kivágása szerintem furára sikeredett, ott a válla környékén valami nem stimmel, hiszen így egészen belecsúszik Zaynbe. A betűtípusok közül az, amivel sehogy sem vagyok megelégedve, nem más, mint a kis köszöntő a fejezetek előtt. Ennyire ne menjünk át neonba! És alakíts szerintem magán a típuson is. Ez olyan... semmilyen. A helyedben a bejegyzések szövegének egyszerű Times New Romant, vagy hasonlót állítanék be. A Comic Sans (ha jól látom, ez olyasmi), meg a másik, amit előtte használsz, nem ide való. És állítsd át a bejegyzéseket sorkizártra.
Összesen: 15/10 - jelezted a legújabb rész elején, hogy az új design még nem egészen van kész. Szerintem is alakítgasd még egy kicsit, főleg a köszöntő részét. Zavaró, hogy ennyire... rikít.

Írás: Háát, már a legújabb fejezetre pillantás során is feltűnt egy borzalmas hiba. Te író vagy, hiszen egy történeten dolgozol. Attól még, hogy nem jelenik meg az irományod nyomtatásban, képzeld csak el, milyen lenne egy könyv oldalain számokat látni. Szóval, ezt úgy értem, hogy ilyenkor szigorúan tilos számneveknél számokat írni. 5 helyett öt, stb. Aminek viszont módfelett örültem, az az, hogy a vesszőkkel rendben vagy. Nem találtam súlyos hibát írásjelek helyén, így kapsz tőlem egy képzeletbeli pacsit! :P Tulajdonképpen nincs mit taglalnom túl hosszan, égbekiáltó nagy hibákat nem követsz el. Attól sajnos nem egészen sikerült elvonatkoztatni olvasás közben, hogy ez egy fanfiction. Elérheted ezt azzal, hogy eredetibbre veszed a figurát. De nem rossz, tényleg nem vészes. 
Összesen: 15/12 - nem rossz, tényleg, csak néha unalmas, sablonos. Erre figyelj: attól, hogy fanficet írsz, nem kell a sémákat követned. Ahol csak tudsz, légy egyedi, használd ki az írás adta lehetőségeket! 

Összesen: 30/22 

(Annyit tennék még hozzá, hogy ne követelj pipákat az olvasóidtól.

Felesleges. Akit érdekel, olvassa, és ha szeretne, pipál

magától is.)


Csók: 

Faith


2 megjegyzés: