Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. április 7., hétfő

Kritika: We'll find a way

Sziasztok! Hoztam egy kritikát Mia Kso We'll find a way c. blogjáról (mivel a listán előtte álló Adrienn, nagyon úgy néz ki, törölte a blogját, Mia következik)
Szóval vágjunk is bele!
 

FIGYELEM: Ez a kritika az én véleményem, nem az a szándékom vele, hogy valakit megbántsak. Ha mégis így történne, azt nagyon sajnálom.


Mia Kso: We'll find a way


 Kinézet: A fejléced igazából tetszik, de mivel nem Te készítetted, csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem rákerülhetett volna a férfi főszereplő is. Viszont díjazom, hogy sejtelmes és kissé borongós hangulata passzol a történethez. Az oldalt található modulsávval viszont kicsit "kötözködnék", mert azon végül is Te magad is változtathatsz. Szóval én alapvetően szeretem, ha be vannak szúrva a különböző modulokba képek, illetve gifek, és ez Nálad is így van, de én a helyedben, pontosabban a designered helyében nem a rendszeres olvasók fölé tettem volna be egyet, inkább a cserékhez, vagy nem is tudom. Számomra az tűnik a legjobb megoldásnak, ha létrehozol egy rövid történetismertető modult, és azt a gifet áthelyezed a fölé. A bejegyzések betűtípusa egyszerűen nem nyerte el a tetszésemet. Ha jól látom, ez az Arial, és valahogy olyan zsúfolt, bumfordi érzetet kelt olvasás közben. Inkább használj egy szimpla Times New Romant, az szerintem sokkal szebb és letisztultabb. A menü megoldása és a chat tetszenek, illenek a blogod színsablonjához és hangulatához. 
Összesen: 15/13 - tulajdonképpen minden oké a bejegyzések betűtípusán kívül.

Történet, írás:   A Prológus zaklatott, titokzatos, vagyis pontosan olyan, ami egy kitűnő misztikus történetet ígér, és felkelti a leendő olvasó érdeklődését. Az első fejezet csak fokozza a bennünk bujkáló kíváncsiságot, továbbra is érdeklődve figyeljük az eseményeket, együtt érzünk a főszereplővel, szóval szerintem nagyon is jól írod le hősnőnk, Olive hangulatát, a kétségbeesést, a vágyódást azután a másik élet után, az elkeseredettséget. Habár ez félig-meddig fanfiction Zaynnel, nem  sablonos, nem esel bele abba a hibába, amiket sok kezdő és haladó blogger elkövet, például a nagy mumusomat, a vesszőhibát sem fedeztem fel, aminek leírhatatlanul örültem. Nem kapkodsz el semmit, az események lassan, de biztosan haladnak a majdani végkifejlet felé, viszel a részekbe izgalmat és feszültséget, de nem túlzottan gyorsítod fel a tempót. Ügyes!
Összesen: 15/15 - nem igazán van mit kifogásolnom.

Összesítés: 30/28 
-
Szerintem nagyon tehetséges vagy, ez már a másik (Royals c.) blogodnál
is feltűnt. Sok sikert a továbbiakban is! :)

Egy kicsit pedig hadd reklámozzam magamat: a Védelmezők című blogregényem most nemrégiben indított a Prológussal. A történet középpontjában egy Rose nevezetű lány áll, akinek látomásai, különös álmai vannak, és mire észbekap, már semmi sem a régi...
Nézzetek be, ha van kedvetek! LINK


 Csók:                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése