Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. március 30., vasárnap

Kritika: Don't Let Me Down

Sziasztok! 
Sajnos ismét sok idő telt el a legutóbbi kritikám óta, és tényleg nagyon sajnálom, amiért ilyen szemét módon megvárakoztatlak Titeket! Igyekszem mostantól legalább hetente két kritikát hozni, először is elkészíteni azt a kettőt, amik még a listán vannak. 
Tudom, tudom, nem tűnhetek valami pontos szerkesztőnek, de innentől rendesen teljesítek minden rendelést, ígérem! Ne féljetek rendelni :P

FIGYELEM: Ez a kritika az én véleményem, nem az a szándékom vele, hogy valakit megbántsak. Ha mégis így történne, azt nagyon sajnálom. 

L.T.P. - Don't Let Me Down



Kinézet: Szép, igényes és letisztult -ezekkel a szavakkal tudom jellemezni. Azonban, amint mondják, semmi sem tökéletes, és sajnos nekem is szemet szúrt néhány apró hiányosság. A fejléceden a 'Let' szóból kimaradt a t betű, és ez elég hamar feltűnik, zavarja az embert. Azért írom ezt le, mert tudom, hogy Te készítetted a fejlécet, szóval remélem tudsz rajta ennyit módosítani. Örülök, hogy a történetet egy szövegdobozban ismerteted, és - ha tudsz - betehetnél HTML-kódot a menühöz is. A modulsáv nem túl zsúfolt és szépen van elrendezve, az is nagyon tetszik, ahogy a többi blogod feltűnik azokban a cuki karikákban. :) A fejezetekhez azért szerintem linkeld ki a meglévőket, hogy könnyebben megtalálja az olvasó. 

Összesen: 15/14 - a fejlécen kívül tulajdonképpen nem is tudok semmibe belekötni, nagyon szép kinézetet készítettél!

Írás: A Prológusod nagyon is elnyerte a tetszésemet, szinte átéreztem én is a feszültséget, a csata előtti izgalmat és magát a harc hevét. Automatikusan kattintottam a következő fejezetre, és belevetettem magam. Camryn - akinek, megjegyzem, gyönyörű nevet találtál - fájdalma, csalódottsága és magánya teljesen átragad az olvasóra, szóval elkönyveltem magamban: Neked abban rejlik az erősséged, hogy érezhetővé teszed a karakterek hangulatát, át tudjuk élni azok nehéz - és akár könnyed, gondtalan - pillanatait. Néha sajnos túlságosan átveszed a köznapi, szlenges nyelvhasználatot, ami elrontja a csodálatos leírások és sziporkázó párbeszédek által keltett illúziót. Például ilyen a "rohadtul", meg Camryn gondolataiban a "Nem. Akkor meg?". Valahogy számomra túl agresszív, bár a lánynak van oka idegesnek lenni, de mégis. Ezt leszámítva a fogalmazásmódodba és a történetbe sem tudok belekötni, izgalmas, leköti az embert és választékosan fogalmazol, gazdag a szókincsed. Szerintem a blogodnak nagy jövője van! 
Összesen: 15/14,5 
Összesítés: 30/28,5
Gratulálok, és további jó blogolást kívánok! 

Végül engedjetek meg egy kis személyes vonatkozású közleményt: a Védelmezők, mint ahogy azt beharangoztam kissé a blogon, újra megnyitja kapuit! Ha már várjátok a prológus felkerülését, kukkantsatok be, és iratkozzatok fel! ;) /A Blogger kicsit rossz kedvében lehet, mert nem engedi a feliratkozást. Javaslom a 'Hozzáadás' fült a Blogspot kezdőoldalán, így nyomon követhetitek a blogok működését továbbra is!/


Pusszant Titeket:                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése