Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. június 6., péntek

Kritika: Jonas Brothers - A valóra vált álom

Szép estét kívánok mindenkinek!
Először is elnézéseteket kérem a felháborítóan passzív magatartásomért, amire a lustaságon kívül a nyolcadik év végi hajrát hozhatom fel (amit nem igazán kalkuláltam bele a nyár elejébe, de hát...)

Mostantól igyekszem kis rendszerességgel "dolgozni", ám nem szeretnék ígérgetni, a nyáron is elfoglalt leszek az előző évi szünidőkhöz képest. 

A blogon blogverseny zajlik, amire továbbra is szeretettel várjuk a tehetséges bloggerek és bloggerinák jelentkezését! 

Ma este pedig szintén elkészítettem egy kritikát, Miles Joyne kérésére.

Áááá, a fránya gép nem enged képet betenni. Ha ez az apró technikai hiba megoldódik, természetesen beteszem. 

Kinézet: Elemezzük ki egy kicsit a fejlécet. Az én szememet legjobban a felirat szúrja. Erre ugyanis nagyon érzékeny vagyok, élek-halok a csodálatos betűtípusokért. A tiéden valahogy nem jön össze a dolog, a két betűtípus igen eltérő, ráadásul az alsó még az ékezeteket sem írja ki rendesen. A helyedben ugyanolyanra állítanám mind a kettőt, és lehetőleg a "megjelenő betűk" - fajtából. Aztán az ötlet, miszerint a fiúk mögött megint ott vannak a fiúk - na, érted - egész jó, persze igényesebb kivitelben. Értsd, szép kivágásokkal, áttűnésekkel, stb. A háttér számomra túl zavaros, ha jól láttam, egy erdő, de... annak nagy szerepe van a sztoriban? Mármint, az erdőnek... Nem úgy néz ki...
A modulsáv olyan üres. De van egy-két modulod, amit nem értek. Kiírtad, hogy az első hat fejezet "unalmas". Ha az író maga sincs megelégedve a munkájával, akkor az nem jó. Neked is megnyugvásodra szolgálna, ha átírnád. Nem az egészet, az elejét. Hidd el, jobb érzés lenne. De ne írd ki oldalra! Ezzel egy kicsit saját magadat minősíted helytelenül. Nemtörődömnek tűnsz, olyan oké, ez rossz lett, de olvassátok el - bloggerinának. És ez nekem nem nem szimpatikus. 
A szavazás fölösleges. Ne az olvasóid döntsék már el, mennyit írsz! 
És az a kép... oké, ott a Jonas Brothers. De... mi az az évszám? Nem olyan lényeges, hogy mikori a kép. 
A menünél kódot használtál, ez jó, és nekem a színe is tetszik.
Viszont hiányoltam egy sztoriismertetőt. Jó tudni, úgy nagyjából, hogy miről olvas az ember.
A háttér viszont annál kevésbé. Keress egy egyszerűbb lila textúrát, ami nem ilyen... szakaszos. 
Értékeljünk:
Összesen: 15/9 - van még hova fejlődni, de van egy stílusa a kinézetnek. Ha ezt tökéletesíted, akár design oldalak segítségével, sokkal szebb lesz. És kifinomultabb.

Írás: Alapvetően nem rajongok a fanfictionökért, és sokszor leírtam már, hogy ahhoz nagyon egyedinek kell lenni, hogy engem levegyetek a lábamról. Nos, a te történeted sajnos nem kecsegtet olyan egyedi fordulatokkal, amiket az én elvárásaim megkövetelnek, de a fogalmazásod nem is olyan rossz. 
Nem sűrűn találkoztam vesszőhibákkal, ennek nagyon örültem. A másik, hogy közvetlenül, egyszerűen fogalmazol meg mindent, ám szerintem van abban fantázia, amit írsz. Tényleg remekül ábrázolod a történet stílusát. Könnyed, és a célja a szórakoztatás. Ez így van rendjén. 
Szóval, nem igazán akarok kötekedni. 
Összesen: 15/14 - szerintem kezdd el bontogatni a szárnyaidat független történetekben is! 

Összesítés:
30/23
Nem rossz. A kinézet ügyében egy design bloghoz fordulnék, 
ott sokat csiszolgatnak rajta, és az egyébként jó alapötletet segítenek
kibontakozni. Az sokat dob az olvasottságon is. 
Az íráshoz pedig nincs sok hozzáfűznivalóm. 
Ezer bocs a fanfictionnel szembeni nemtetszésemért, 
az nagyon nem az én műfajom.

Puszi, 
Faith

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése