Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. május 7., szerda

Fejléc - Kate Wilson és barátai szerint a világ

Sziasztok! Egy fejlécet hoztam nektek, amit Alíznak készítettem. Remélem elnyeri a tetszését, mert még nem válaszolt az e-mailemre. Hogyha nem tetszik Neked, akkor vállalom a garanciát és csinálok egy újat. Kérlek ezt ne vigyétek el!
Valamit szeretnék kérni tőletek, ami számomra nagyon fontos lenne. Ezen a blogon a modulsávban van egy szavazás. Ezen a blogon indultam egy versenyen a legjobb trailer kategóriában, ebben Ti döntitek el, hogy kié a legjobb. Azt lenne a kérésem, hogy szavazzatok a Melissa Bane - Magic Worldre. Nektek csak egy perc, de nekem sokat jelent. Előre is köszönöm szépen annak, aki szavaz. Ééés, ha segítetek nekem, akkor hozok nektek valamit, amit egyelőre titok. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése