Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. május 14., szerda

Kritika: Secret of Darkness



Halihó! Szép estét mindenkinek! :)
Nos, édeseim, kritikával érkezem - mily meglepő -, bár a mai napon felvettem az első blogajánló rendelést, amivel egy bloggerina  bízott meg. Ne  féljetek tehát blogajánlót is kérni - persze, csak ha megfeleltek a 'Rendelés' menüpontban felsorolt kritériumoknak. 
Szóval vágjunk bele! 

Messo - Secret of Darkness
Kinézet: A fejléced nem a Te munkád, de egy pár szót azért megérdemel, hiszen szerintem szép, és sötét hangulatot tükröz, ami ugye illik a történethez. A jobb oldali része igen zavaros, de talán éppen ettől lesz sejtelmes, szóval nem kötözködöm tovább. :) A háttered végül is rendben van, bár, ha jobban megvizsgáljuk, észrevehető a vonal, ahol két kép illeszkedik - jaj, de szépen leírtam -, remélem, így érthető azért. Felül az oldalsávban - amúgy, szerintem szebb lenne HTML-kóddal oldalt, ha nem értesz annyira hozzá, javaslom Melissát - állítsd bordósabb színre a nem kijelölt címeket is, ez így nagyon rikító. Ha a betűknél tartunk, pár szó a betűtípusról is, én a helyedben átállítanám úgy, hogy teljesen egységes legyen, az oldalsó modulok címe, a bejegyzés címe is szerintem jól nézne ki az oldalak címének betűtípusával, ha ez esetleg nem írja ki az -ő betűket, még meggondolandó a Crushed is. Van faviconod, ennek örültem, véleményem szerint ez a kis apróság is sokat számít az összképben. A trailer tetszik, a chaten pedig szintén túl élénk a betűk színe, nem tudom, mennyire értesz az átállításhoz, ha gondolod, szívesen segítünk.
Összesen: 15/13 - nem is rossz, bár itt-ott még csiszolgatásra szorul.

Írás: Tetszik az ötleted, miszerint a részek elejére idézetek kerülnek. A prológus elolvasása felkeltette az érdeklődésemet. Hogy miért? Mert Brooke olyan egyszerűen, mégis kegyetlen igazmondással számolt be magáról, hogy csak úgy pislogtam. De tényleg, hitelesnek tűnt a leírás, szűkszavú, lényegre törő, kíméletlen. Oké, gondoltam, nem is rossz, menjünk akkor tovább. És mivel a kritikus szerepét vállaltam magamra, bevallom, helyesírási hibákra is ki voltam éhezve, szóval jó alaposan igyekeztem átolvasni mindent. És egy-egy kósza vesszőhibán, vagy szóismétlésen - az egyáltalán nem zavaró fajtából - kívül mással nem találkoztam.Úgy éreztem magam olvasás közben, mintha a szemem előtt peregne egy akciófilm, láttam magam előtt a karaktereidet, az eseményeket, és ehhez nagyon élethűen kell írnod, ami úgy fest, sikerült! :)
Összesen: 15/14,5 - azt a 0,5 pontot muszáj volt levonnom, különben túl elnézőnek tűnnék. Na jó, nem is tudom, a fél pont mínusz a minimális hibákért járt. 

 Összesítés: 30/27,5 
Szép design, egyedi történet, izgalmas, eseménydús...
A pontok magukért beszélnek! 
Gratulálok! :)

Pusszant Titeket:
Faith

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm a kritikát! A kódokhoz nem igazán értek, de már régebben is fontolgattam, hogy teszek be menükódot és pár szövegeffekt kódot is, de egyszerűen nem volt időm rá. :( A nyáron tuti mindent megcsinálok, mielőtt újra megnyitnám a blogot. :) Még egyszer köszönöm!
    Puszi,
    Messo. xx

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    nagyon-nagyon szívesen írtam véleményt a blogodról, és nagyon örülök, hogy megfontolod a tanácsaimat.
    Pussz,
    Faith

    VálaszTörlés