Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. május 5., hétfő

Kritika: Welcome Back Again Here Styles

Sziasztok! Hoztam kritikát! :) A rendelésekről csak annyit, hogy betelt a lista, de igyekszem minél előbb teljesíteni a kéréseiteket, hogy aztán mások is rendelhessenek. 

Messo: Welcome back again here Styles

Kinézet: A fejlécedet ugyan nem Te készítetted, de szerintem klassz lett. A háttérhez szoknom kellett kicsit, de az sem rossz igazából, bár én mindenképpen átállnék a Simple sablonra. Jobban nézne ki, ha nem látszana át minden. A modulok úgy-ahogy rendben vannak, viszont néhol használhatnál HTML-kódokat. Így olyan egyszerű, és letisztult... Tulajdonképpen nem rossz. Van faviconod, és ennek is örültem. Nagyon nincs mit hozzáfűznöm, lássuk csak a pontozást:
Összesen: 15/13 - ízléses, picit még csiszolgathatsz rajta

 Írás: Nos, fanfic! :) Bevallom, miután elolvastam a sztoriismertetőt, nem keltette fel azonnal az érdeklődésemet. Azt javaslom, írd egy kicsit át, mert hát a fogalmazásod, meg a történet sokkalta érdekesebb, és szebben is írsz, mint gondoltam volna! Vannak az írásodban szép jelzők, leíró részek is. Szerintem próbálkozz meg önálló történettel is, mert bármennyire jó Harryről írni, a fanfic mégis kevesebb lehetőséget tár elénk, jobban kipróbálhatod magadat egy független sztoriban. 
Annyira nem jellemző rám ez a szűkszavúság, de egyszerűen nincs más, amit írhatnék, szóval... 
Össz.: 15/13 - Egy-két vesszőhibától eltekintve nem nagyon találtam más kivetnivalót.

Összesítés:
30/26 
Ügyes! :)


Pussz: 
F.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése