Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. augusztus 6., szerda

HTML menükódok

Sziasztok! Véget ért a szavazást, úgyhogy hozom is a nyertest. 13 szavazattal nyertek a HTML kódok, úgyhogy most betartva ígéretem, hozom is a kódokat. Ha szeretnétek még ilyen posztokat, pipáljatok. És arra kérek mindenkit, hogy aki felhasználja a kódokat, vagy visz belőlük, az jelezze valamilyen formában. (pipa, hozzászólás stb.) A kódokat, kedvetek szerint, úgy változtatjátok meg, ahogy akarjátok. Ha bármi kérdésetek lenne a kódokkal kapcsolatban, írjatok nekem. Remélem segítségetekre lehettem! :D Jó válogatást!
Illetve raktam ki újabb szavazást, hogy mi legyen a következő. Annyi a változtatás, hogy kiszedtem közülük a HTML kódokat és hozzáadtam a Karaktereket. 
Ui.: Hogy tetszik az új design? :)
A kódok a FuckinWayGportálról származnak.

(A demot egyenlőre nem tudom megcsinálni, ezért képeket rakok be.)

1. Menükód
















2. Menükód












4. Menükód














5. Menükód - Ennél a kódnál a blogod alján jelenik meg a menü. 




















Tudom, hogy nem volt olyan sok kód, de azért remélem, hogy hasznotokra válik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése