Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. augusztus 5., kedd

Kritika: A guy like you should wear a warnin'

Szép estét!

Meglepő módon ismét kritikát hoztam. Jövő héten elutazunk (^.^), így szeretnék gyorsan, de természetesen változatlanul alaposan haladni a rám váró megbízásokkal. Én vagyok a hibás, amiért elhanyagoltam a "részlegemet", így elnézést kérek Tőletek, inaktív vagyok, és még egy darabig az is leszek. Pár napja - magamhoz képest - egészen lelkiismeretes lettem blogolás terén, ismét, szóval belehúzok!
A másik ünnepélyes bejelenteni valóm, hogy Melissával a mai nap folyamán három kategóriában is döntést hoztunk, ami azt jelenti, hogy az eredmények sem váratnak már sokáig magukra. Emellett azért továbbra is megkérlek Titeket, hogy ne türelmetlenkedjetek, hiszen jó páran tudhatjátok, hogy például az okleveleket szépen, ízlésesen elkészíteni nem is olyan egyszerű feladat, és az én nulla képszerkesztési adottságaimnak köszönhetően ez a munka teljes mértékben drága szerkesztőtársamra hárul. Megértéseteket köszönjük!
Most következik a véleményem, ezúttal egy egészen összetett és különleges blogról. 


[ Sajnos képet nem tudok beilleszteni ]

Zayn egy megdöbbentő, és számára csalódást okozó titok napvilágra kerülése után úgy dönt, elhagyja a One Directiont, s New Yorkba költözik, hogy távol tarthassa magát a fájdalmas emlékektől, történésektől. De legfőképpen tőle. Persze, önkéntes száműzetését a világ, a rajongók nem igazán tolerálják, s ezt egy majdhogynem végzetessé fajuló estén a tudomására is hozzák…
Alena, a napjait aranykalitkában töltő modell lány, soha nem hitte, hogy ilyesmi megtörténhet vele, ahogyan azt sem, hogy a szerelem miket művelhet az emberrel, gyakran annak önhibáján kívül.


Kinézet: Rögtön észrevettem az oldalt található információs modulban, hogy a design teljes mértékben Te magad készítetted, és bevallom, ennek felettébb örültem, mert ez azt jelenti, hogy mindenről részletesen leírhatom a véleményemet és az észrevételeimet. Tovább nézelődve viszont azzal is szembesülnöm kellett, hogy ezúttal nem igen lesz mibe belekötnöm, ha jól sejtem, tapasztalt bloggerinával van dolgom. :) Ízlésesen és egyedien rendeztél el mindent, a fejlécedtől kezdve a betűtípusokig mindenen látszik, hogy alapos munka eredménye. Semmi nem túl zsúfolt, de nem is túl sivár. Bár, amit picit hiányoltam, az olyan apróságok, mint például a szereplők ismertetése, ill. zenedoboz.
Összesen: 15/14 - stílusos, precíz munka. Ici-pici pluszt vigyél még bele.

Írás, fogalmazás, történet: Egy (pontosabban, ahogy láttam, nem is egy) viszonylag összetett blog szerkesztője vagy, ahol nem egy történetedet osztottad már meg a nagyközönséggel. Kisebb töprengés után arra jutottam, hogy az éppen aktuális történetet, a Broken Promise címűt fogom véleményezni. Természetesen ha másik történeted kritikája érdekel inkább, jelezd nyugodtan.
Szóval, ez egy 1D-s fanfiction, aminek középpontjában Zayn és Alena szerelme áll. Nem feltétlenül a legegyedibb ötlet, de mindig azt hangoztatom, hogy bármilyen helyzetben lehet különlegeset alkotni, és nincs az a történet, amit nem lehet élvezhetővé és izgalmassá tenni néhány többször ismételt motívum ellenére is. És Te jól indítottál. Az 1D-fanfic meghatározás már az elején Zayn-fanficcá alakult, ugyanis a fiúk veszekedése megkavarta egy kicsit a dolgokat. Szóval, mit ne mondjak, felkeltetted az érdeklődésemet.
Ami pedig a fogalmazásodat illeti, szintén nem követtél el sok hibát. Tulajdonképpen egy-két szóismétlésen kívül nem akadtam fent máson. A stílus, amiben írsz, tökéletesen passzol a sztorihoz, ebben sincs semmi kivetnivaló. 
Összesen: 15/14 - összeszedetten írsz és az alapötlet is tetszik. 

Összesítés:
30/28 - Szép munka, így tovább!
(Nagyon tetszettek még a fejezetcímek is)

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése