Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. augusztus 4., hétfő

Kritika: Flashback

Good afternoon, darlings!
 ×××
 



Mindenki remekül érezte magát ezen a csodás nyári napon? Én igen, és remélem, még nagyon sokan így vagytok vele. Ami pedig esetleg feldobhatta a jelentkezők mai hangulatát, az a mai napon közzétett eredményhirdetés legszebb fejléc kategóriában. Nemsokára követi majd a többi kategória. Ezúttal ismét a véleményemet osztom meg veletek a lenti bloggal kapcsolatban. 

/Hogy állunk a MaU-val? Kíváncsiak vagyunk a történetetekre! Kíváncsiak vagyunk rátok! /

[Képet nem sikerült betennem :/ ]

Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP.
Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat.
Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot… ha megnyomod a PLAY-t.
Kinézet: Gyorsan átnéztem az információkat, és olvastam, hogy a design nem a Te munkád, így gyors és tömör leszek ezen a téren, bár a pontozás nem marad el. 
A fejléc szép munka, engem egyedül az idézet zavar a szereplők arcába lógva, de ez lehet, hogy csak az én szememet szúrja. A háttér egész jó, de azért látszik ott lentebb a kis vonalka, ami a kép végét jelzi, ezt úgy általánosságban nem szeretem, de ez esetben nem olyan zavaró. A kódok szépek, igényesek, sőt, praktikusak. A modulsáv rendben, a szereplős képek szépek, egyedül a betűtípusokat találom kicsit összevisszának, némelyik nem illik a kinézet stílusához, ezeken akár Te magad is egyszerűen változtathatsz.
Összesen: 15/12 - összességében azért tetszett! :)

Írás, Fogalmazás, Történet: Ismét egy fanfictionnel van dolgom, ám most a helyzet nem is olyan egyszerű. Már a fent idézett sorokat elolvasva kezdett bennem derengeni egy könyvélményem, amit még a nyári szünetben kezdtem el olvasni, sajnos nem értem a végére, de ez már egy más történet. Bizony, ez a könyv nem más, mint a Tizenhárom okom volt. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hiszen mély nyomot hagy az emberben, bennem is, pedig alig vetettem bele magamat az események sűrűjébe. És Nadia, Téged is megragadhatott, hiszen Jay Asher művének alapötlete a kiindulási helyzet a Te blogod sztorijában. A One Direction és Hannah tragédiája pedig izgalmas elegyet alkot. 
És akkor, ahogy írsz: be kell valljam, teljesen lenyűgöztél! Úgy bánsz a szavakkal, olyan különleges kifejezéseket használsz, hogy szinte leesett az állam egy-egy bravúros mondatod elolvasása után. Néha kicsit nehéz volt ugyan kihámozni a valódi tartalmat, de a csodálat ezt a kis nehézséget is feledtette velem. Fogadd őszinte elismerésemet!
Ezen kívül nem találkoztam helyesírási hibával, (egy helyen hagytad le a -ban toldalék végéről az n betűt, azt hiszem :P ), az ékezetek, írásjelek is rendben voltak. 
Húha. És igen, ez az, amit egyediség alatt értek. A Te történeted és blogod még amellett is elképesztően egyedi és különleges, hogy a fanfiction írása mellett egy másik mű alapötletét vetted Te magad is alapul.
Összesen: 15/15 - mi más pontot adhatnék? Lenyűgöztél!

Összesítés:
 30/27
Wow, még mindig alig jutok szóhoz!
Csak így tovább, és azt kívánom, őrizd meg és
gyarapítsd tovább a fantasztikus szókincsedet!

Csók:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése